2015. december 8., kedd

Születési képletem

Fontosnak tartom a bemutatkozást, önfelvállalást és a nyílt hozzáállást, így ez egy kitérő bejegyzés lesz a képletemmel. 



Úgy gondolom, hogy nem szabad rejtegetnünk a külvilág elől, hogy kik is vagyunk, sőt fel kell vállalnunk magunkat és ezen belül a képletünk. Szeretném, ha jobban megismernétek és a bemutatkozó írásom mellé, már csak egy dolog hiányzott: a képletem. Ha valamit nagyon rejtegetünk, az előbb utóbb még jobban feltűnik vagy nagyon kibukik. Aki foglalkozik asztrológiával, annak esetleg fontos lehet vagy ezáltal közelebb érez magához. 

1988.06.23-án születtem Budapesten, 15:00-kor. Nekem szerencsére megvolt a kórházi zárójelentésem, valamint három asztrológus korrigálta a pontos óra, percet. A képletem, vagyis a radixot a Regiomontanus Asztrológiai Programmal jelenítettem meg, amiről már korábban szintén volt szó. :)


Hozzáfűzni valóm nincs, akit érdekel, az mostantól ki tudja vesézni a személyiségem. Nyugodtan lehet rajta gyakorolni. 


Andi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése