2015. november 13., péntek

Asztrológiai elemzés: megtévesztés, önismeret vagy több?



Azt vettem észre, hogy sok ember nem tudja, mi fán is terem az asztrológia, hogyan működik, mit mutat meg? Hova fordulhat elemzéssel kapcsolatban, több lesz-e általa az élete? Választ kap-e a kérdéseire vagy felesleges pénz és idő pazarlás asztrológushoz fordulni? Van-e benne további lehetőség?



Ez teljesen természetes, hiszen az asztrológia maga egy kicsit titokzatos, misztikus és megosztó tudomány. A bulvár asztrológia nagyon bután és egyszerűen vázolja ezt a tudományt és az emberek ez alapján ítélkeznek róla, ami teljesen érthető. Viszont nem árt a dolgok mögé nézni. 

Amikor először elemzésre mentem, magam is szkeptikus voltam. Hasraütéses alapon kinéztem egy asztrológust interneten és kértem az elemzést. Ő emailben küldte át nekem az elemzést, személyes találkozó nélkül. Nem voltam vele megelégedve, mert nagyon sok olyan dolgot leírt, amit kőbe vésett negatív dolognak vettem és megijedtem. Éppen ezért rá pár évre, mialatt én magam is tanultam, elmentem egy másik szakemberhez alap elemzésre. Ez már sokkal jobban sikerült, valóságos válaszokat kaptam, szolár évet is néztünk nekem és ha kérdeztem, mindenre türelmesen, értelmesen válaszolt. Nagyon jól rávilágított a gyenge pontjaimra, amiken dolgoznom kell. 

Szó ami szó, nem árt hozzá egy jó szakember, aki megfelelően kommunikál velünk, és jó emberismerettel rendelkezik. Szükséges az ő  "tiszta érzékelése", intuíciója és a mi befogadókészségünk, őszinteségünk önmagunkhoz. Hiába jó a szakember, ha az elemzés idején hárítunk. Ezek nélkül nem megy. 

Az asztrológia maga megmutatja nekünk, hogy a születésünk pillanatában mik azok a tudatalattinkban tárolt blokkok, amiket ez életünkben meg kell oldanunk. Ezeket a lelki elakadásokat hoztuk magunkkal előző életünkből és pont akkor fogunk világra jönni, mikor a képlet ezt a lehető legjobban letükrözi számunkra. Mint amikor a kulcs beleillik a zárba és a születés pillanata maga az ajtó nyitódása. A képletünk egy kibillentségi mutató is egyben.

Továbbá rávilágít, hogy milyen tulajdonságokkal bírunk, mik a fontos életterületeink, hol lehetünk sikeresek, milyen egészségügyileg gyenge pontjaink vannak, mi az ez életbeli küldetésünk, ki lehet az ideális társunk, milyen lesz a házasságunk légköre és még sorolhatnám. Fontos itt kiemelnem, hogy jósolni nem fog és nem is tud. Ezért nem szeretem az olyan kérdéseket, hogy akkor én Józsival együtt maradok? Ez külön megérne egy írást.:) 

Harmadrészről megmutatja, hogy születésünk pillanatában hogyan érzékeltük családunkat, anyukánkat, apukánkat. Tehát rálátunk a szülött képletéből az egész családja működésére. Akár generációs hatásokat is megnézhetünk.




Ezen a ponton jön be az a plusz, amit sokan nem alkalmaznak vagy nincs rá szükségük, mert ők csak magukat szeretnék megismerni az elemzés által. Ezt hívom én terápia központú elemzésnek. Nem csak hogy megnézzük hol van blokk, mi jellemző a szülöttre, hanem felállítjuk a terápiás lehetőségeket. Kiválasztjuk a megfelelő terápiás módszert a probléma függvényében. Ebben a pillanatban az asztrológia, mint egy detektor üzemel. Megkeresi a gyenge pontokat, hogy arra más eszközzel megoldást tudjunk adni. Természetesen ehhez kell a szülött igénye, együttműködése is. Amennyiben erre nem tart igényt, akkor önismeretre is kiválóan alkalmazható. 

Sokan nem tudják, hogy az asztrológiának nagyon sok irányzata, eszköztára van. Felsorolás szinten: szinasztriai elemzés, szolár elemzés (éves elemzés), tranzit hatások vizsgálata, kérdő asztrológia, tradícionális asztrológia, középkori asztrológia, humanisztikus asztrológia, karma asztrológia és lehetne még sorolni. Erről, ha kéritek, írok egy külön bejegyzést.

Nektek mi a tapasztalatotok az asztrológiával? 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése