2015. november 7., szombat

Bemutatkozás - CsillagÖsvényBlog

Mivel a neven és az arcom nem látható elsőre a blogon, így jöjjön a bemutatkozóm: 

A nevem Villányi Andrea, 27 éves budapesti lakos vagyok. Mint látjátok, ez a blog és a CsillagÖsvény facebook oldal azért jött létre, hogy az asztrológiával kapcsolatos gondolataimat, látásmódomat átadjam nektek és egyfajta interakítv kis közösség jöjjön létre. A CsillagÖsvény nevet azért választottam, mert kifejezi, hogy az ember szeretne feljutni a szellembe, az "égboltra, Tejútra", ahonnan lehozva a tanulságokat, elengedheti az életét irányító mintákat és közelebb kerülhet magához és másokhoz is tisztábban kapcsolódhat.

Másik határozott célom  most és a jövőben is, hogy gyakorlatias, kézzel fogható iránymutatást tudjak adni azoknak az embereknek, akik szeretnék magukat jobban megismerni és a lelki blokkokat elengedni. Manapság nagyon divatos kifele mindent tökéletesnek mutatni, de szerintem ez egy nagy csapda. Minél jobban lefojtunk egy múltbeli rossz érzést, élményt, az annál nagyobb erővel fog a felszínre törni később. 

Hogy miért pont az asztrológia?

14 éves voltam, amikor Édesanyám hazahozta nekem az akkori első asztrológiai könyvem: Jeanne-Elise Alazard: A kedvező pillanat című könyvét. Akkor még egyikünk sem sejtette, hogy ez valóban a kedvező pillanat volt, hogy elinduljak az asztrológia megismerésében. Ezt utólag is nagyon köszönöm neki. A könyvben leírtakat magamra nézve nem éreztem teljesen igaznak és elkezdtem nyomozni, vajon miért nem? 

Rá 10 évre már teljesen beleástam magam az alap szakkönyvekbe (Stephen Arroyo, Takács Tibor, Kalo Jenő, Baktay Ervin, stb.) és csatlakoztam asztrológiai csoportokhoz, fórumokhoz az interneten, ahol csak figyeltem és olvastam, néha hozzászóltam. Itt nagyon sokat tanultam és tanulok folyamatosan másoktól, ezt ezúton is köszönöm nekik.  

Sok-sok ember képletét átnéztem, beleértve a sajátom és párokét is és kerestem a válaszokat, megfigyeltem a fényszögeket, bolygóállásokat, valamint ha kellett kérdeztem fórumokon, csoportokban. Azt, hogy melyik irányzatot érzem magaménak, nem tudom így definiálni, mert mind a tradícionális, mind a karma, mind a modern, pl humanisztikus irányzat közel áll hozzám. Kérdő -és középkori asztrológiát is nagyon izgalmasnak tartom.

Ezzel párhuzamosan a buddhizmus keltette fel érdeklődésem és sokat olvastam Osho-t, Dalai Lámát, vallási szakkönyveket. Terápiás lehetőségek foglalkoztattak, kineziológiai kezeléseken magam is részt vettem. 

Több asztrológusnál is jártam elemzésen, volt amelyikkel nem lettem gazdagabb és volt amelyik nagy segítséget adott az önismeretben. Éreztem ezen alkalmak után, nekem arra van szükségem, hogy megmondják mit kell feloldjak, hol vagyok elakadva és ez miben gátol, és milyen módszerhez forduljak. Kevésbé érdekel az, hogy milyen a természetem, milyen a jellemem, pl. hogy párkapcsolatban irányítok vagy sem. Tehát a képletet egyfajta kibillentségi mutatónak is tekintem, a jellemrajz mellett.

Rájöttem arra, hogy magunkat megismerni nekünk kell, de ha elakadunk egy lelki trauma vagy probléma okán, ott már jobb, ha segítséget kérünk és szakemberhez fordulunk. Mivel koromhoz viszonyítva sok megrázó esemény volt már az életemben, ezt fokozottan érzékeltem magamon. Ezért mondom mindig azt, hogy merjünk segítséget kérni, mert az nem a gyengeség, hanem erősségünk jele. Mindig merjünk egy jót sírni és vállaljuk fel a rossz dolgokat is az életünkben, hiszen egyikünk sem tökéletes, a világ sem az. Többéves ügyfélszolgálati munkatapasztalatom szintén hozzásegített a jobb kommunikációhoz és az emberek felé történő nyitottságomhoz.

2015. október 31-én elindítottam facebook oldalam és blogom CsillagÖsvény néven. Párommal élek Budapesten és jelenleg asztrológiai tanfolyamra járok Bábity Richárdhoz. Minél jobban beleásom magam, annál jobban szembesülök vele, hogy porszemek vagyunk itt a Földön, de mégis minden belőlünk indul ki. Érzékenyen érint még a Föld és környezetünk megóvása, az állatok sorsa és világa. Divat, szépség és egészségápolás, megelőzés, valamint az otthon csinosítása is érdeklődésem közé tartozik, mert ami bent van, az megjelenik kívül is. Ezenkívül még Tarot kártya vetéssel is foglalkozom hobbiként. 

Ha kérdésetek van mind emailben, mind a facebook oldalon át küldött üzenettel elértek illetve akinek van Gmail fiókja, azon keresztül is fel tud venni a partnerek közé. Létrehoztam Google+ Közösséget CsillagÖsvény néven.

Email:      cs.osveny@gmail.com
Facebook oldal:     Facebook
Twitter oldal:    Twitter



Kellemes olvasást kívánok mindenkinek!

Andi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése